четвер, 19 травня 2016 р.

«Зберемо воєдино всю нашу родину»

17 травня на центральній площі міста перед районним будинком культури працівники Іршавської центральної районної бібліотеки організували родинне свято «Зберемо воєдино всю нашу родину», в рамках проекту «Майбутнє варто планувати», що реалізується Благодійним фондом «Центр громадських ініціатив» (м. Перечин) за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України» та в рамках Всеукраїнського тижня планування сім’ї та збереження репродуктивного здоров’я з метою привернення уваги молоді, громадськості до питань збереження власного здоров’я та народження бажаних і здорових дітей.
Психологи стверджують, що причини більшості проблем, які виникають в інтимному житті у дорослих, заклали коріння ще в дитячому віці. Зазвичай батьків зупиняє сором, коли діти починають задавати запитання на теми інтимних стосунків. Однак не варто боятися розмов «про це». Яких помилок варто уникати батькам в таких делікатних розмовах, розповіла психолог Центру соціальних служб для сім'ї дітей та молоді Наталія Михайлівна Ватрала.
Про сутність християнської любові у сім'ї, яка полягає у виконанні заповідей Божих, розповів настоятель Петро - Павлівського храму отець Василій Ігнат.
Учасники свята брали активну участь у різноманітних конкурсах на теми: «Я майбутній тато», «Мій родовід», де отримали подарунки. Доповненням до свята була книжкова виставка «Всьому початком є сім'я». Всі присутні отримали інформаційні матеріали видані за сприяння програми «Здоров’я жінок України». 
На завершення чудовий настрій присутнім подарували учасники нашого свята - учні хореографічного відділу Іршавської ДШМ (керівник Світлана Огарь), хореографічна студія Іршавського РБДТ «BLACK ANGELS» (керівник Юрій Буряс), учні Іршавської ДШМ – Вовканич Юлія, Євгенія Ребрик, Чирничко Михайло, Манайло Євгенія (викладач Олеся Мейсарош), ведучі свята - Вікторія Чийпеш та Мирослава Попович.









































Немає коментарів:

Дописати коментар