понеділок, 20 травня 2013 р.

Вулична акція «Сім’я :) 7+Я»
          Головною метою соціального розвитку держави є збереження здоров'я людини протягом всього її життя, попередження хвороб та втрати працездатності. Для цього найважливішим є "здоровий старт життя", який у більшості своїй зумовлений станом здоров'я дівчинки-підлітка, жінки-матері. Вирішення цих проблем в Україні забезпечується на основі реалізації основних державних та національних програм з охорони материнства та дитинства.  Збереження та поліпшення репродуктивного здоров'я виходить за рамки суто медичної проблеми і є загальнодержавною, багатокомпонентною проблемою, яка повинна вирішуватись на національному рівні шляхом забезпечення умов для реалізації населенням репродуктивної функції та планування сім'ї. Це позиція уряду України.

            Для того, щоб молодь була більш поінформованою та могла зробити свідомий вибір щодо планування сім’ї Благодійний фонд «Центр громадських ініціатив» у тісній співпраці з Закарпатською обласною науковою бібліотекою ім. Ф. Потушняка, та з районними бібліотеками  здійснює проект «Майбутнє варто планувати», що фінансується у рамках програми «Здоров’я жінок України».
В Україні  з  13.05.2013 по 19.05.2013 року проводиться Всеукраїнський тиждень планування сім'ї та збереження репродуктивного здоров'я, приурочений до найбільш зворушливих для кожної людини свят - Дня матері та Дня сім'ї.
Тиждень планування сім’ї розпочався в м. Іршави 16 травня 2013 року вуличною інформаційною акцією «Сім’я :) 7+Я», яку провела Іршавська центральна районна бібліотека у співпраці з Іршавським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Акція відбулася на площадці перед районним будинком культури. Було надано слово Протоієрею Василію Ігнату, який благословив свято і усіх його гостей. Вулична акція розпочалася міні-концертом де талановиті діти співали і декламували вірші на відповідну тематику, а також був веселий танцювальний номер. Після закінчення концерту відбулися різноманітні цікаві ігри: малюнок на асфальті «Моя щаслива сім’я», шашки, розмальовки; розважальні конкурси, а також діти мали можливість залишити свій відбиток долоні «Відбиток щастя сім’ї». Учасників конкурсів було нагороджено призами. Волонтерами бібліотеки серед жителів Іршави розповсюджувались інформаційні брошурки, буклети, листівки, роздавались зелені браслети. Присутні мали змогу ознайомитись з книжковою виставкою «Майбутнє варто планувати», яку підготували працівники бібліотеки.
         Враження від батьків, старшого покоління, дітей і гостей акції були чудові і вони надіються, що така (інформаційна, анімаційна, розважальна) акція буде проходити у нашому місті надалі і стане традиційною.
    























 









Немає коментарів:

Дописати коментар