четвер, 29 серпня 2013 р.

Іршавська бібліотека "пішла в народ"
 «У твоєму житті є люди, заради яких варто жити»
              У рамках реалізації проекту «Майбутнє варто планувати», що реалізується БФ «Центр громадських ініціатив» (м. Перечин) за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України», Іршавська ЦРБ відділ бібліотечно-інформаційних технологій організував та провів 29 серпня 2013 року інформаційний-просвітницький захід в Іршавській районній поліклініці. Під час даного заходу була представлена книжкова виставка «Майбутнє варто планувати», розповсюджувались інформаційні брошурки, проведені інформаційні бесіди.  Метою проведення даного заходу було привернення уваги громадськості до проблематики планування сімї репродуктивного здоров’я.


 

 








Дізнайтесь більше про планування сім'ї зараз!
Зателефонуйте 0 800 50 27 57  або ж завітайте на сайт www.planA.org.ua



Довідка:
         Метою проекту «Майбутнє варто планувати», що реалізується на територрії Закарпатської області БФ «Центр громадських інціатив»   є підвищення поінформованості жінок та пар репродуктивного віку щодо прийняття рішення стосовно планування сім’ї та репродуктивного здоров’я, використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи не планованій вагітності та абортам шляхом проведення широкомасштабної інформаційної кампанії  на території Закарпатської області.
         Програма «Здоров’я жінок України» - це п’ятирічна Програма (2011-2016 рр.) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Програма впроваджується Інститутом досліджень і тренінгів імені Джона Сноу в партнерстві з Фондом «Здоров’я жінки та планування сім’ї» - українською неурядовою організацією, що працює в сфері планування сім’ї та репродуктивного здоров’я та є членом Міжнародної федерації планування сім’ї.
        Мета програми «Здоров’я жінок України» - сприяти збереженню репродуктивного здоров’я жінок та пар України шляхом покращення використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи непланованій вагітності та абортам. Для досягнення мети Програма працює з українськими неурядовими організаціями, підтримуючи їхні ініціативи, спрямовані на зміну ставлення населення і створення сприятливих політик на національному та місцевому рівнях, а також зміцнюючи їх організаційну спроможність.

Немає коментарів:

Дописати коментар