середу, 28 лютого 2018 р.


Село моє, для мене ти єдине,
              Моя колиска долі і краси,
              Землі моєї, роду берегине,
              Народжене з любові і краси…

У кожної людини в житті є щось таке сокровенне, найрідніше, без чого вона не може навіть уявити свого життя. Це рідний батьківський край, де вперше побачила світ, ясне сонечко, дрібні сльозинки дощу на віконному склі, ріжок молодого місяця між міріадами зір,чиста зелена травичка і тисячі барвистих квітів, які радують серце своїм різноманіттям.
Тут кликали у дорогу перші в'юнкі стежини, які бігли від батьківського порогу в широкий світ. Це та земля, по якій ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів, прадідів і вона найдорожча за все на світі. Вона єдина, де ми почуваємо себе вдома, затишно і привітно...
У бібліотеку-філію с.Імстичово завітали учні 3-х класів Імстичівської ЗОШ І-ІІІ ст. (кл.кер. Фанта М.І.), з якими бібліотекар Гойда Оксана провела історичну краєзнавчу мандрівку "Село моє,для мене ти єдине..." 















Немає коментарів:

Дописати коментар