четвер, 17 березня 2016 р.

 Захисти своє здоров’я

17 березня працівники відділу бібліотечно-інформаційних технологій Іршавської центральної районної бібліотеки у рамках реалізації проекту «Майбутнє варто планувати», що реалізовується БФ «Центр громадських ініціатив» (м. Перечин) за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України», провели інформаційну вуличну акцію «Захисти своє здоров’я».
Метою даної акції було підвищення рівня обізнаності населення, зокрема молоді, щодо здорового способу життя, безпечної статевої поведінки, відповідального батьківства, а також запобігання таким негативним явищам, як аборти та раннє соціальне сирітство. Під час акції було розповсюджено інформаційні буклети щодо збереження репродуктивного здоров’я.
Здоров’я – це найбільший і найдорожчий скарб людини, отож подбаймо про нього!















Немає коментарів:

Дописати коментар