четвер, 10 грудня 2015 р.

Взаємини, кохання і здоров’я дівчат та юнаків

10 грудня в Іршавській центральній районній бібліотеці відбулася інформаційна зустріч молоді з лікарем акушером – гінекологом, завідувачем жіночою консультацією Іршавської центральної районної лікарні  Валерієм Володимировичем  Поповичем.
Зустріч відбулася в рамках проекту «Майбутнє варто планувати», що реалізовується Благодійним фондом «Центр громадських ініціатив» м. Перечин за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України» у партнерстві з нашою бібліотекою.
Валерій Володимирович детально розповів присутнім про взаємини, кохання і здоров’я дівчат та юнаків, про фактори ризику що вливають на репродуктивне здоров’я, про сучасні методи контрацепції та їх грамотне використання, як правильно оберігатися, що таке зачаття та вагітність, які гінекологічні та  інфекційні захворювання бувають, які хвороби передаються статевим шляхом, та у яких ще випадках потрібно звертатися до лікаря-гінеколога.
Всі учасники заходу отримали  цікаву та корисну інформаційну продукцію, переглянули  виставку-пораду «Цінуй життя у всій його красі», яку оформили працівники відділу обслуговування районної бібліотеки.
Сподіваємось, що всім присутнім було цікаво дізнатися, що турбота про своє здоров’я, у тому числі і репродуктивне, мають стати нормою і культурою поведінки кожної людини та суспільства в цілому.
























Немає коментарів:

Дописати коментар