четвер, 5 вересня 2013 р.

Хочеш бути здоровим - будь
Закінчилось бурхливе ХХ століття, надзвичайне воно тим, що людство, досягнувши величезних технічних успіхів, опинилось перед фактом, що здоровіше воно не стало, а навпаки, збільшилась кількість негативних чинників та посилився їх негативний вплив. Проблема здоров’я людини стала сьогодні однією з найбільш актуальних,оскільки стан громадського здоров’я виступає важливим показником збереження і розвитку людського потенціалу будь якої країни.
          Здоровий спосіб життя  є важливим фактором, що сприяє підтримці фізичного і психічного добробуту, збільшенню тривалості активного життя  людини. Головне, щоб сама людина захотіла залишатися здоровою, активною і незалежною. Здоров'я можна поліпшити шляхом зміни способу повсякденного життя, і зробити це, як говорить прислів'я, «ніколи не пізно».
          Здоровому  способу  життя був присвячений день здоров’я, який відбувся 4 вересня цього року в Іршавській районній бібліотеці для дорослих. Головний девіз дня – «Хочеш бути здоровим - будь» підтримали всі користувачі відділу обслуговування , які відвідали сьогодні бібліотеку. Особливо активними були користувачі похилого віку, учасники хору ветеранів, адже всім добре відомо, що в цьому віці  найбільше дошкуляють різні болячки. В читальному залі було організовано перегляд літератури «Здоров’я – всьому голова», який представила бібліотекар читального залу Ряска М.А. Новинка  - «Повний атлас лікарських рослин» викликала цікавість, бажання зразу ж погортати та прочитати поданий матеріал. Добірку  цікавих фактів про лікарські засоби, здоровий спосіб життя в похилому віці підготувала бібліотекар дорослого абонементу Кравчук Г.І.


            День здоров’я вдався на славу, про що свідчать відгуки користувачів.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар