середу, 25 лютого 2015 р.

Українська мова солов’їна
      Мова - духовний скарб кожного народу, кожної людини на Землі. Різною мовою ми спілкуємося змалечку, тому вона  для нас наймиліша і найрідніша.
     «Українська мова солов’їна» під такою назвою у неділю 22 лютого у бібліотеці – філії с. Брід пройшла літературна година присвячена Міжнародному дню рідної мови. Учні завзято декламували вірші про Україну та українську мову, у яких так щиро висловлювали свої почуття та любов до рідної мови.        
      Гості свята залюбки відгадували різні загадки, доповнювали приказки та прислів’я, які задавали їм ведучі. Учні розіграли сценку «Кухлик», яка була нагороджена щирими оплесками. Була оформлена книжкова виставка «Моя велична Українська Мово» та виставка вишиваних робіт, які доповнювали це свято.
    Любов до рідної мови та Батьківщини – це обов’язок кожного громадянина, бо як відомо: «Без мови немає народу».
Із ніжності слова беру насолоду:
Воно ідеал мій, для злету крило
Мова моя дана Богом народу,
Мова моя - це душі джерело. 




Немає коментарів:

Дописати коментар