середу, 24 квітня 2013 р.

«Майбутнє варто планувати»
          Підлітковий вік, це один із найцікавіших і дуже важливих періодів у житті – період, коли людина стає дорослою. Під впливом статевих гормонів тіло починає змінюватися. Разом з ним змінюється психіка, бажання, інтереси, захоплення.
        Це період, коли в життя входять нові звички і заняття, це період нових зустрічей та знайомств. Але, крім радості, в цей час можна зустрітися і з прикростями та неочікуваними проблемами. Щоб цих прикростей було як найменше, підліткам необхідно багато чого дізнатися.

      В Іршавській ЦРБ у відділі бібліотечно-інформаційних  технологій 22 і 23 квітня в рамках проекту «Майбутнє варто планувати» (проект реалізується в рамках Програми "Здоров’я жінок України, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)) у співпраці з Іршавським районним центром соціальних служб для сім'ї дітей та молоді відбулись інформаційні зустрічі-бесіди з лікарем-гінекологом Горват В. на яких були присутні учні 9-11-х класів Іршавської гімназії, 22 квітня зустріч відбулася з дівчатами, а 23 квітня відбулася з хлопцями.
        В ході двох заходів були обговорені питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, спрямовані на зміну ставлення молоді нашого міста до особистого здоров’я. Через просвітницькі заняття була надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї. Інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять. Обговорені питання планування вагітності,  безпечних інтимних стосунків, погляд сучасної молоді на взаємостосунки з протилежною статтю. Всі учасники заходу отримали  цікаві та корисні інформаційні матеріали: буклети (які надані програмою «Здоров’я жінок України») та  листівки з телефонами гарячих ліній установ, веб-бібліографічні списки, які безпосередньо працюють з молоддю. Під час проведення заходу були переглянуті документальні фільми про зародження нового життя, аборт, ВІЛ/СНІД, а також представлена книжкова виставка на відповідну тематику.
   







Немає коментарів:

Дописати коментар