четвер, 3 грудня 2015 р.

Репродуктивне здоров’я і планування сім'ї
 
          Часто людина стикається з досить значними проблемами, більшість з яких пов’язана з незнанням елементарних фактів про своє репродуктивне здоров’я і можливості його збереження. Саме тому 3 грудня працівниками Іршавської центральної районної бібліотеки була проведена інформаційна вулична акція, де серед жителів району, розповсюджувались тематичні інформаційні брошури та проводились інформаційні бесіди, які були спрямовані на те, як зберегти репродуктивне здоров’я, вплив шкідливих факторів на здоров'я людини та формування здорового способу життя, особливо серед молоді.
         Безумовно, всі хто взяв участь в акції були згідні з тим, що знання факторів, що впливають на репродуктивне здоров’я, є першим кроком на шляху до його збереження, а планування та ретельна підготовка майбутніх батьків до вагітності  сприяють нормальному перебігу вагітності та пологів, народженню здорових дітей.
 


















 

Немає коментарів:

Дописати коментар