вівторок, 10 травня 2016 р.

«Усвідомлене батьківство-щаслива сім'я»

10 травня в рамках Всеукраїнського тижня планування сім'ї та збереження репродуктивного здоров’я жінки, спільними зусиллями бібліотечних працівників центральної районної бібліотеки та медиків, в жіночій консультації районної лікарні було організованао лібмоб (рекламна акція) «Усвідомлене батьківство – щаслива сім'я».
Центральна районна бібліотека долучилася до проекту «Майбутнє варто планувати» в рамках програми «Здоров’я жінок України». Проект фінансується програмою і має на меті – привернути увагу молоді до важливості питання збереження репродуктивного здоров’я, планування сім'ї.
Сьогодні бібліотека та медики поєднали свої інформаційні та просвітницькі напрямки проекту, адже своєчасне інформування молоді та молодих мам – це і певна профілактика абортів і усіх станів та явищ, пов’язаних з незапланованою вагітністю і сексуальним негативним досвідом. Богдан Теодорович Халак, лікар акушер - гінеколог, звернув увагу присутніх на те, що для народження здорових дітей, навіть у віддаленому майбутньому, потрібно дбати про своє здоров’я вже зараз. В тому числі і про репродуктивне здоров’я. А це означає уникати всіляких захворювань, інфекції, що передаються статевим шляхом та можливих ускладнень. Саме тому ми говоримо про те , що майбутнє варто планувати, якщо ви не готові зараз стати батьками, то варто подумати про контрацепцію, оскільки наслідки переривання вагітності можуть бути непередбачуваними та невтішними. А радість батьківства – неможливо ні з чим порівняти.
 Г.Бровді, бібліотекар відділу бібліотечно-інформаційних технологій розповіла присутнім про проект, який реалізовує бібліотека разом з благодійним фондом «Центр громадських ініціатив» (м.Перечин), звернула увагу на те, що сьогодні  існують проблеми з планування сім'ї і тому бібліотека прагне, щоб кількість поінформованих молодих людей збільшилась. А для того, щоб молодь була більш організована у статевій поведінці, тобто правильно користувалася засобами контрацепції запропонувала інформаційні матеріали виготовлені програмою «Здоров'я жінок України».
Слова вдячності висловила лікарям (В.Поповичу, І.Сенина, Б.Халаку)  Л.Бровді, завідувачка методико-бібліографічного відділу ЦБС, за допомогу у реалізації проекту «Майбутнє варто планувати». Адже наша тема досить «незручна» для значної кількості родин та молодих людей, однак вже час відверто говорити батькам з дітьми на тему сексуального виховання і ми хотіли би дати цьому певний імпульс, поширюючи корисну інформацію.















Немає коментарів:

Дописати коментар